Translate

domingo, 20 de septiembre de 2015

Family illustrations

Hi loves! Today I am going to talk about the family. Because they are important and they worth at least one post in my blog! 
Some weeks ago, I was locked-in-mind, sometimes, when your draw a lot, everyday, different things you imagine, you create, there is one day that you can't imagine more, or maybe you have many ideas so you can't choose just one.
So one day that I was like that, I remember my most inspirational person, my mom. So I decided to make her am illustration. 

Her blonde hair, her soft hands, her smile that shines like a diamond... 

And then, some days ago, I was thinking about my sister, my worshiped sister. When I was little she was like my "idol", I remember when she was making up and primping to go out and I always was looking her loving everything she does.
And I did this for her: 

At this point, I saw in my mind the very first... "Portfolio"(?) any illustrator should have: one of the family. I think is something special, to give away or to keep for yourself, even for a work!
So I am working on a family "portfolio" and I am so happy for this! 
More of them soon!❤️
                     (My grandmother)


Hola amores! Hoy voy a hablaros de la familia. Porque es muy importante y se merecen, al menos, un post en mi blog!
Hace unas semanas, estaba bloqueada mi mente, a veces cuando dibujas mucho, cada día, diferentes cosas que imaginas, que creas, hay un día que no puedes imaginar nada o quizás tienes tantas ideas que no puedes plasmar nada.
Asi que, uno de esos días, recordé mi mayor inspiración, mi madre. Y decidí plasmarla en una ilustración.
Su pelo rubio, sus manos suaves, su sonrisa que brilla más que un diamante...

Y entonces, hace unos días, estaba pensando en mi hermana, mi adorada hermana.
Cuando yo era pequeña ella era como mi "ídola", me acuerdo cuando se estaba maquillando y arreglándose para salir, que yo siempre me quedaba mirándola, encantada por todo lo que hacía.
Y hice esto para ella.

Llegados a este punto, vi en mi mente, el que realmente debería de ser el "portfolio" más importante de un ilustrador: uno de la familia. Creo que es algo especial, para regalar o para guardarlo para ti, incluso para algún trabajo!
Asi que estoy trabajando en un "portfolio" familiar y estoy muy feliz por ello!
Más familiares pronto jeje❤️

No hay comentarios:

Publicar un comentario