Translate

miércoles, 16 de septiembre de 2015

It feels good.

I can't believe this. Yesterday, I was dreaming about just one person really likes my work and ask me for an illustration or a product, and now there are some people asking me for it or/and valuing my work! 
I know I am not a "professional" illustrator, but I really work hard to improve myself each day, I really love what I do and I really want to fight for it! 
I am so proud of me and my improve since my first illustration until now. I am not the best, but I am starting to find my own illustrstion style and, I promise, it feels so good.
It is a honor and a pleasure for me to show you my lastest illustrations of this nice people:

LIDIA RIGUEIRO - Fashion Blogger (elsecretodeladyli).


REBECA TERÁN - Youtuber.


BEATRIZ - Fashion blogger (throughmyclosetblog).




No puedo creerlo. Ayer estaba estaba soñando con que a, solamente una persona, realmente le gustara y apreciara mi trabajo y me pidiesen una ilustración p producto, y ahora algunas personas me lo han pedido y/o han valorado mi trabajo!
Sé que no soy ilustradora "profesional", pero sí que trabajo duro, para mejorar cada día más, realmente adoro y amo lo que hago y realmente quiero y voy a luchar por ello!
Estoy muy orgullosa de mí misma por lo que he mejorado desde mi primera "ilustración" hasta ahora. No soy la mejor, pero estoy empezando a encontrar mi propio estilo y, os prometo, que sienta muy bien. 
Es un honor y un placer para mí, enseñaros mis últimas ilustraciones de estas encantadoras chicas.


No hay comentarios:

Publicar un comentario