Translate

sábado, 7 de noviembre de 2015

Mis favoritos del mes!!!

Hello loves! So I decided to write again the blog in English and Spanish so we could let this family grow a little bit more!

Then, since this moment you will see my posts in this two languages, ok??? If you're Spanish go down to read it!:)

So, everybody relax, take a cup of coffee and read more!

The post of today is something I didn't do EVER, but there's always a first time, nah? So the thing is that since this month (october), I will be posting my MONTHLY FAVOURITES!!! I am so happy about it because I love seeing people favorites on blogs or Youtube channels so I decided to do it ILLUSTRATING and then I will explain each favourite thing!

HERE WE GO!




OCTOBER FAVOURITES: 

1. Chocolate croissants of Ana Melgar's oven(here in Valencia, Spain)... Mmm they're just delicious......

2. Canson travel skectbook. I actually bought it on November but it worths to be now here!! I love little or travel sketchbooks because I can get inspired at street, taking coffee, walking in a park... So I NEED to bring with me a little book to sketch anything. This is a very good one and I am so glad with it!

3. My new shoes you already seen in my Instagram (if you follow me, of course...)
They're from a local shop and I am like so in love with them!!!!

4. Promarker markers! Maybe you heard about them, they're like the cheap version of COPIC, even they're not so cheap... I like them so much but I think it's not the moment to use them so much... I use the most the ROSE PINK one but I want a more pale one... 

5. White nailpolish for autumn!! Yes yes and yes!!! I love painting my nails white in autumn I think they look cool and elegant!

6. Maybelline gel eyeliner. I bought it some months ago, but I've never used it because I was a fan of liquid eyeliner but since I tried it well I really like it. With this I can do a very fine line and manage it better than the liquid one.

7. Ok. I think I am addicted to this energetic drink: BURN. It's so sweet and delicious and I can't pass a day without one!!

8. Winsor&Newton watercolor palette. I don't have it... (Cry) BUT I added to my October favourites because I know it will fall in my hands soon! I left the watercolors projects because I have bad watercolors and I don't really like the results so I hope when I get this palette I will go again with them!

9. Pinterest. Yes, I know, everybody knows and loves Pinterest. But I started using it some weeks ago and it's amazing to get inspired of everything!!! Illustrations, photography, outfits... I search everything there!

10. And of course, the last but not less important favourite of October, September and all the time, are YOU!!! My followers, my loves, you who cheer me up, comment me sweet things, you that are with me everyday. Thank you so much for being with me in my adventures world!!

So this is the end of the post. I hope you drinked well that coffee and enjoyed this!

See you on the next post and in my Instagram: @andrea.morant THANK YOU

Hola amores!! He decidido escribir de nuevo el blog en Español y en Inglés para así dejar que esta familia crezca un poco más!

Asi que, relajaos, tomad una taza de café y seguid leyendo!

El post de hoy es algo que no he hecho aún, pero siempre hay una primera vez, no??? Este post va a ser para que sepáis mis favoritos de octubre!!! Estoy contenta porque me encanta ver los favoritos de otros blogs, Youtube... Asi que voy a illustrarlos y a explicarlos!!

1. Curasanes de chocolate del horno de Ana Melgar (aqui en Valencia)... Mmm delicioso...

2. El bloc de viaje de Canson. Realmente lo compré ya en Noviembre pero se merece estar aquí ya!!! Adoro los blocs de viaje porque puedo inspirarme en la calle, tomando un café, paseando por un parque... Asi que NECESITO llevar conmigo un pequeño bloc por si acaso ;p Éste me encanta y me alegra haberlo comprado!!

3. Mis nuevos zapatos!! Ya los habeis visto por Instagram (si me seguís, claro...ejem) Son de una tienda local de Valencia y me encantan!!

4. Rotuladores Promarker!! Quizá hayáis oído sobre ellos, son como una versión algo más económica de los COPIC, aunque tampoco son baratos... Me gustan mucho aunque apenas los uso en realidad... El que más utilizo es el ROSE PINK pero quiero un rosa más palido..

5. Pintauñas BLANCOOO!! Sí, sí y sí!!!! Me encanta pintarme las uñas de blanco en otoño creo que quedan elegantes y monísimas!!!

6. Eyeliner en gel de Maybelline. Lo compré unos meses atrás pero no lo usaba porque era más fan del eyeliner líquido, pero desde que lo probé me gustó mucho más! Ya que puedo hacer líneas más finas y tener más precisión.

7. Vale, vale... Creo que soy adicta a esta bebida energética!! Burn. Jajaja es tan dulce!!! Casi no puedo pasar un día sin uno!! Jejeje

8. Paleta de acuarelas Winsor&Newton. Nop, no la tengo (lloro) peeero la he añadido a mis favoritos de Octubre porque sé que caerá en mis manos pronto! Dejé de hacer proyectos con acuarela porque las que tengo son un poco malas y no me gustan los resultados pero... Ayyy cuando consiga esta paleta... Jejejeje

9. Pinterest! Sisi, lo sé todos conocemos y amamos Pinterest, pero yo empecé a usarlo hace poco y me encanta parainspirarme  para cualquier cosa!! Todo lo busco ahí!

10. Y, como no, lo último pero para nada lo menos importante de este mes, el anterior, el suigiente y siempre... VOSOTROS!!! Mis seguidores, mis amores, que me apoyáis, me comentáis cosas bonitas y estáis conmigo todos los días! Gracias, muchas gracias por seguir mis aventurillas jejeje

Y hasta aquí el post tesoros! Espero que os haya sentado bien el café y lo hayáis disfrutado!

Nos vemos en el siguiente post y en Instagram @andrea.morant


6 comentarios:

  1. Me encanta ! Te seguiré leyendo ;)
    Pásate por mi blog, un saludo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mil gracias amor!! Pues me paso yaa jeje un besito:)

      Eliminar
  2. www.meouilifestyle.blospot.com.es

    ResponderEliminar
  3. Me encanta!! Yo también tengo pensado hacer los favoritos del mes jiji
    Y la idea del post en los dos idiomas genial, a ver si te cojo la idea.
    Mil besos desde http://myultimatesophistication.blogspot.com.es/?m=1

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mi niñaa! Gracias tesoro! La verdad que es más pesado pero creo que es una buena idea y vale la pena! Un beso amor:))

      Eliminar
  4. que genial idea!! me encanta!! así podemos también conocerte un poquitin mas!!
    Feliz lunes, muchos besos!!
    www.jugandoconeros.com

    ResponderEliminar